Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü
+36205995039

Vásárlási feltételek

1. Szállítási tájékoztató

A webáruházunkban található termékek fogyasztói árai már tartalmazzák az általános forgalmi adót. Az ár a szállítási költséggel növekedhet, de semmiféle egyéb költség nem terheli a megrendelőt. A kiválasztott és megrendelt termék, termékek árát garantáljuk a megrendelés időpontjától a kiszállításig. A megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a megbízott futárszolgálat a megjelölt szállítási címre.

Fontos!

Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. A küldeményéről ezek után az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet.

Az első, sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat egy az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítást. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A vásárlás végösszegéről a vevő a megrendelés megadásánál, minden esetben, még a megerősítés előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!

Ingyenes kiszállítás!

20 000 Ft feletti vásárlás esetén, a teljes szállítási költséget webáruházunk átvállalja! Ennek értelmében Önnek csak a megrendelt termékek bruttó kereskedelmi árát kell megfizetnie.

Szállítás díjszabása bármely fizetési mód esetén egységesen:

1.1 Házhoz szállítás futárszolgálattal:

1 - 14.999 Ft:    1900 Ft
15.000 Ft - 19.999 Ft:  1400 Ft

20.000 Ft felett: Ingyenes 

Szállítási idő: 1-2 munkanap

1.2  Postán maradó postai automata és PostaPont-ra szállítás:

1 - 14.999 Ft:    1900 Ft
15.000 Ft - 19.999 Ft:  1400 Ft

20.000 Ft felett: Ingyenes 

Szállítási idő: 1 - 2 munkanap

1.3 GLS Csomagpont

GLS Csomagpontra csak bankkártyás és banki átutalás fizetési opció lehetséges.

1 - 14.999 Ft:    1200 Ft
15.000 Ft - 19.999 Ft:  800 Ft

20.000 Ft felett: Ingyenes 

 

A weboldalon a termékleírásokra, termékképekre, termék státuszra (szöveges és képi tartalom) vonatkozóan fenntartjuk a tévedés jogát.

 

2. Csomagolási információk

Szállítási áraink természetesen, tartalmazzák a csomagolási és a csomagolóanyag költségét is.

Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő problémát jelezze az ügyfélszolgálatunk felé!

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: hétköznap 10 – 18 óráig
Tel:  +36-20-599-5039, +36-70-427-3313

Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy haladéktalanul kárjegyzőkönyvet szükségeltetik felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre!

 

3. Regisztráció a weboldalon

A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF-et megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

A Webshopot az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Webshopot nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Webshopnak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Webshop minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Fiókadatok módosítása, Címadatok módosítása linkre kattintást követően van lehetőség. A Webshopot a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A megrendelést regisztráció nélkül is van lehetőség rögzíteni.

 

4. Megrendelés

A megrendelés feladására a weboldalon lehetőség van regisztrált tagként és regisztráció nélküli rögzítésre. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő az oldalon található „Kosárba rakom” link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Megtekintés és fizetés linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, az esetleges vásárlói kedvezményes kupont érvényesítette a Kupon beváltása mezőben, a Tovább a pénztárhoz linkre kattintást követően a regisztrált felhasználók a megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. Az összegző oldalról a „Vissza a kosárhoz” linkre kattintást követően az Ügyfél ismét igényeinek megfelelően módosíthatja Kosarának tartalmát, illetve egyéb adatait. A megrendelés feladására a Rendelés összesítése összegző oldalon található, Szállítási feltételek elfogadása után a „Megrendelés” linkre kattintást követően kerül sor.

Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 

5. Bankkártyás fizetés

Cafeme webáruház a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

 

6. Adatbeviteli hibák javítása

Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Webshop részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból az "x" jelre kattintva).

 

7. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Webshop automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére. A visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. A rendelésről szóló visszaigazoló e-mail Vásárló és a Webshop között vásárlási szerződésnek minősül.

Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Webshop felé vagy a jelzést megteheti akkor, ha a Szolgáltató telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

 

8. Elállás jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Vásárló”).

Ha a Vásárló az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy e-mailben) az elérhetőségek igénybevételével a Webshop részére. Vásárló időben gyakorolja elállási jogát, ha a lent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

 A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Webshopnak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Webshop a határidő számítás szempontjából. A Vásárló levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Webshop címére  indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Webshop címére történő visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. A Webshopnak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli. A házhoz szállítással vásárolt termékek elállási joga a bemutatóteremben is érvényesíthető.

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Webshop visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Webshop által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Webshop jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

A visszatérítést a Webshop a Vásárló részére, az egyeztetett bankszámlaszámra való banki átutalással intézi.

A vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Az áru cseréje, vagy árának visszafizetése kizárólag számlával, eredeti csomagolásban, minden dokumentum bemutatásával lehetséges!

9. Jótállás

A Webshopot termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával kezdődik.

Tartós fogyasztási cikknek minősülő fogyasztási cikkre egy éves kötelező jótállási időtartalmat biztosítunk, melyet számlával együtt van lehetőség érvényesíteni, meghibásodás esetén.

A Webshop jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Szavatosság

Az Ügyfél a Webshop hibás teljesítése esetén a Webshoppal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt az elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított egy hónapon belül közölni a Webshoppal.

Az Ügyfél közvetlenül a Webshoppal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Webshopból vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a gyanút megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Webshop bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

10. Felelősség

A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért a Webshop nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Webshop nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Webshop kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, a Webshop ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Webshop jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Webshop jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.

Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a webshop üzemeltetőjének. Amennyiben az üzemeltető jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.